الحب الدائم

ادخل سجل وحمل احدث الاغانى والافلام

شارك برأيك 000الشرطة بتحميك ولا بتخوفك؟؟؟ D5463f12 شارك برأيك 000الشرطة بتحميك ولا بتخوفك؟؟؟ Samp2811

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

الحب الدائم

ادخل سجل وحمل احدث الاغانى والافلام

شارك برأيك 000الشرطة بتحميك ولا بتخوفك؟؟؟ D5463f12 شارك برأيك 000الشرطة بتحميك ولا بتخوفك؟؟؟ Samp2811

الحب الدائم

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
الحب الدائم

ازياء اكسسورات ديكور واثاث صور افلام

شارك برأيك 000الشرطة بتحميك ولا بتخوفك؟؟؟ Wael10شارك برأيك 000الشرطة بتحميك ولا بتخوفك؟؟؟ V7bl1f10شارك برأيك 000الشرطة بتحميك ولا بتخوفك؟؟؟ 1zw1au10شارك برأيك 000الشرطة بتحميك ولا بتخوفك؟؟؟ 65516u10شارك برأيك 000الشرطة بتحميك ولا بتخوفك؟؟؟ 2efj1q10شارك برأيك 000الشرطة بتحميك ولا بتخوفك؟؟؟ Bea2jl10شارك برأيك 000الشرطة بتحميك ولا بتخوفك؟؟؟ 114شارك برأيك 000الشرطة بتحميك ولا بتخوفك؟؟؟ 21absc10شارك برأيك 000الشرطة بتحميك ولا بتخوفك؟؟؟ 28s7uk10شارك برأيك 000الشرطة بتحميك ولا بتخوفك؟؟؟ Ngr67a10

2 مشترك

شارك برأيك 000الشرطة بتحميك ولا بتخوفك؟؟؟

تصويت

لما بتشوف ضابط

[ 1 ]
    شارك برأيك 000الشرطة بتحميك ولا بتخوفك؟؟؟ Vote_rcap50%شارك برأيك 000الشرطة بتحميك ولا بتخوفك؟؟؟ Vote_lcap [50%] 
    [ 0 ]
    شارك برأيك 000الشرطة بتحميك ولا بتخوفك؟؟؟ Vote_rcap0%شارك برأيك 000الشرطة بتحميك ولا بتخوفك؟؟؟ Vote_lcap [0%] 
    [ 1 ]
    شارك برأيك 000الشرطة بتحميك ولا بتخوفك؟؟؟ Vote_rcap50%شارك برأيك 000الشرطة بتحميك ولا بتخوفك؟؟؟ Vote_lcap [50%] 

مجموع عدد الأصوات: 2
    love me
    love me
    المدير العام
    المدير العام

انثى

بطاقة الشخصية
    صورة:

ليبفلبيف شارك برأيك 000الشرطة بتحميك ولا بتخوفك؟؟؟

مُساهمة من طرف love me الجمعة أبريل 17, 2009 8:05 pm

[size=16]خلال الأيام الماضية ثارت ضجة في مصر بعد تكرر حوادث القتل التي اتهم رجال شرطة بالقيام بها.

وذكرت وسائل الاعلام أن ضابطا قتل شابا في منطقة راقية بالقاهرة بعد شجار حول أولوية مرور السيارة بالشارع، وفي نفس اليوم تجمهر الآلاف في محافظة أسوان احتجاجا على مقتل أحد التجار برصاص الشرطة، وذكرت جريدة "البديل" المصرية يوم الخميس أن هناك 9 جرائم لضباط الشرطة ضد مواطنين أمام النيابات والمحاكم حاليا.
    بخلاف حادثة السيدة التى امرها الضابط بخلع ملابسها هى وبناتها فى الشارع فتوفيت من الخوف

ولا تقتصر هذه المشكلة على مصر فقط، فالكثير من الدول العربية تعاني من إساءات الشرطة، وهناك تقارير عديدة لمنظمات حقوق الانسان حول التعذيب على يد رجال الشرطة.

ولكن من ناحية أخرى يشكو أفراد الشرطة من صعوبة ظروف عملهم ويقولون إنهم بحاجة لاستخدام الشدة والقسوة أحيانا لحماية الأمن العام والمواطنين.

هل تشعر بالقلق أم بالاطمئنان عندما ترى رجل الشرطة؟

هل تعتقد أن إساءات الشرطة ظاهرة منتشرة في بلدك أم أن وسائل الاعلام فقط تركز عليها؟

هل لديك تجربة شخصية تود أن تشاركنا بها؟

منقول

window.google_render_ad();

شارك برأيك 000الشرطة بتحميك ولا بتخوفك؟؟؟ 89f12f4876

على اسم مصر التاريخ يقدر يقول ما شاء
    أنا مصر عندي أحب وأجمل الأشياء
    باحبها وهي مالكه الأرض شرق وغرب
    وباحبها وهي مرميه جريحة حرب
    باحبها بعنف وبرقة وعلى استحياء
    واكرهها وألعن أبوها بعشق زي الداء

شارك برأيك 000الشرطة بتحميك ولا بتخوفك؟؟؟ Sampc310
    [/size]
    amr khmes awed
    شاعر
    شاعر

ليبفلبيف رد: شارك برأيك 000الشرطة بتحميك ولا بتخوفك؟؟؟

مُساهمة من طرف amr khmes awed الأحد أبريل 19, 2009 10:56 am

مصر البلد الواحيدة بتنصف الغريب معا المفروض احنا ولاد البلد وانتشار الحكومة والجاندة امر عادى الان السيد حبيب العدل مديهم التسريحات الازمة يعنى هو مش عارف اية البيحصل فينا اكيد عارف بس الموضوع عادى بالنسبة لة مصر خلاص خرها قل والحمد لله البلد الواحيدة البقالها اكتر من 50سنة بتنسرق وشعبعا لسة لقى ياكل وانا واحد من الناس نفسى اكلم الرئيس وقلو انتى عارف البيحصل فينا ولا اية انتى لو عارف يبقى حرام ولو مش عارف يبقى حرام اكتر بس النهاية قريبة بس المفروض احنا نتكلم مش نبقى محلك سر انا قات فى جريدة والله نفس الجملة زى ما انا بقول
    (امشى جنب الحيط وكل عيش)ربنا معناوهما ربنا ينتقم منهم جميعا
    amr khmes awed
    شاعر
    شاعر

ليبفلبيف رد: شارك برأيك 000الشرطة بتحميك ولا بتخوفك؟؟؟

مُساهمة من طرف amr khmes awed الأحد أبريل 19, 2009 10:57 am

انا عايز اشكرك يانسمة انتى بجد بتحطى موضيع جامدة اخر حاجة ربنا معاكى

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 12:06 pm