الحب الدائم

ادخل سجل وحمل احدث الاغانى والافلام

يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 D5463f12 يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 Samp2811

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

الحب الدائم

ادخل سجل وحمل احدث الاغانى والافلام

يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 D5463f12 يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 Samp2811

الحب الدائم

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
الحب الدائم

ازياء اكسسورات ديكور واثاث صور افلام

يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 Wael10يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 V7bl1f10يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 1zw1au10يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 65516u10يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 2efj1q10يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 Bea2jl10يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 114يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 21absc10يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 28s7uk10يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 Ngr67a10

يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1

love me
    love me
    المدير العام
    المدير العام

انثى

بطاقة الشخصية
    صورة:

ليبفلبيف يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1

مُساهمة من طرف love me الأربعاء يونيو 24, 2009 10:41 am

[size=25]السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخيرا يا جماعة نفذت وعدى لكم والى كل ماتابعونا فى يوميات المخطوبين سارة وعمر وكتبت الجزء الجديد من القصة بعد الزواج وأرجو ان يحوز اعجابكم ونتناقش فى كل حلقة سويا وياااااااالا يا بنات اكتبوا الردود بسرعة انا مستنية رأيكم

وانا جمعت لكم الحلقات التى تمت كتابتها بعد زيادة اعداد الموضوع وهذه هى الروابط
    الحلقة الأولى

الحلقة الثانية

الحلقة الثالثة

الحلقة الرابعة

الحلقة الخامسة

الحلقة السادسة

الحلقة السابعة

الحلقة الثامنة

الحلقة التاسعة

الحلقة العاشرة

الحلقة الحادية عشر

الحلقة الثانية عشر

الحلقة الثالثة عشر

الحلقة الرابعة عشر

الحلقة الخامسة عشر

الحلقة السادسة عشرة

الحلقة السابعة عشرة

الحلقة الثامنة عشرة

الحلقة التاسعة عشرة

الحلقة العشرون

الحلقة الحادية والعشرون

الحلقة الثانية والعشرون

الحلقة الثالثة والعشرون

الحلقة الأخيرة

الحلقة الاولى (يوم الزفاف)

أخيرا أصبحت فى شقتى – عشى الصغير احساس جميل ان يكون للبنت بيت خاص اختارت فيه كل ركن وكل جزء على ذوقها الخاص تفعل فيه ما تريد وتشعر بالفعل انها ملكة متوجة – اخيرا انتهت الترتيبات والمشاوير والسهر والخناقات من اجل فرش هذا العش الرائع الصغير – اخيرا انتهى ضجيج الفرح يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 P30 وتفحص المعازيم فى كأنى هابطة من المريخ وكل واحدة من عواجيز الفرح تمصمص شفايفها وتقول يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 Marsa150 ( مش كانت بنتى احسن ؟ ) – تعبت جدا من حمل الفستان الثقيل والحذاء الضيق – سبحان الله هو كل احذية العرايس بتكون ضيقة ليه ؟ واخيرا اخيرا ح اكون لوحدى – ايه ده صوت عمر بيقول ( مدام عمر اجمع عندى بالخطوة السريعة ) !!! مدام ؟ انا يا بيه ؟؟

- ايه يا ستى سرحانة فى ايه ده كله ؟؟؟ هو علشان مفيش حد فى جمالك النهاردة يبقى خلاص ؟ لا يا هانم انا لما انده عليكى تيجى قبل ما انده مفهوم ؟ وبعدين فين القطة علشان ادبحهالك يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 Busted_red ؟
    -انت عاوز تاكل قطط النهاردة ولا ايه ؟ لو دبحتها ح اطبخهالك فورا يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 Yes2!!!
    - تطبخيها ؟!! بنات اخر زمن يعنى مش خايفة منى ؟
    - لا مش خايفة فرحانة جدا وانت ؟
    - انا أسعد انسان فى الدنيا .... اول مرة بنتكلم انا وانتى من غير الف محرم وعزول فى بيتنا الجميل بجد البيت رائع ذوقك طلع يجنن يا سارة لما كل حاجة اتفرشت واجمل ما فيه ان حبيبتى فيه – لا لا مفيش كسوف خالص خلصنا الحدوتة دى – شوفى انا باقول علشان ربنا يكرمنا فى حياتنا نصلى انا وانتى ركعتين نبدأفيهم حياتنا علشان ربنا يبارك لنا كل خطوة ماشى ؟
    - ماشى يا حبييبى ........
    - حبيبى؟!! لا يا ستى قومى غيرى هدومك واتوضى احسن كده مش مصليين خالص !!
    قمت ودخلت حجرة النوم ولا أدرى عندما دخلتها لماذا ارتجفت ؟؟ الله يسامح كل البنات اللى رعبونا لما اتجوزوا ليه يعنى هى حرب ؟ انا مش ح افكر فى حاجة علشان ما اديهاش عياط من اولها ...

يا خبر ايه كل الجيبونات اللى فى الفستان دى انا كنت شايلة حديد زى المصارعين مش فستان ... لازم يعذبوا البنات فى كل شىء والله حرام الغلب ده ... غيرت الفستان باعجوبة وارتديت عباءة جميلة مطرزة ولم أجرؤ ان ارتدى الطقم الذى اوصتنى أمى ان أرتديه... العالم دى بتهرج أكيد !!! يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 Whistling

وتوضئت فى حمام غرفة النوم وأزلت ماكياج الفرح يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 Vishenka_07وأسدلت شعرى ليراه عمر لأول مرة وخرجت له لأجده غير البدلة وارتدى البيجاما التى أوصانى العالم كله ان أهديها له وكأن الجوازة ستفشل لو لم تهدى العروس عريسها بيجاما يوم الزفاف وسيكتب الخبر فى الصفحة الاولى وجدته ينظر لى نظرة كلها اعجاب وحب واستقبلنى مهللا ( انا عرفت دلوقت ليه الحجاب فرض لو كنتى بتخرجى بشعرك الجميل ده كانت حصلت مظاهرة .. يالا يا ستى نصلى أحسن كده مش ح ينفع خالص !!يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 Icon_biggrin )

وصليت وراء زوجى لأول مرة واحسست احساس رائع ان زوجى الامام وان الله شاهد علينا ونحن نبتهل بين يديه ان يرزقنا السعادة والتوفيق ودعا عمر دعاء طويل وأمنت عليه وانا أدعو من قلبى ان يحقق الله كل كلمة فيه وان يكون زوجى الحبيب حبيبا طوال العمر والا يفرقنا الا الموت والا يدخل الشيطان بيننا ابدا ..

وانهينا الصلاة وجلسنا واحتضن عمر يدى فى يده لأول مرة فارتجفتيوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 Frown وظهر على ارتباكى وصاحبنى خوفى واسترجعت كل الحكايات المفزعة التى سمعتها من أغلب البنات يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 Marsa187 وواضح ان خوفى كان ظاهر على وكأن عمرقرأ أفكارى فوجدته يحنو على ويقول :
    ايه يا سارة الرعب ده كله .. ايه يا حبيبتى هى حرب؟ يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 Marsa88 ما تخافيش من اى حاجة خالص وسيبك من الاوهام دى وحواديت البنات الفارغة ... لو كانت الارتباط مفزع كده ما كانش الاسلام سمى الليلة دى ليلة البناء - يعنى الزوجين بيبنوا حياتهم فى الليلة دى- وكان سماها ليلة الحرب العالمية مش كده ويا ستى علشان تطمنى انا عاوز اتكلم معاكى واستمتع ان انا وانتى لوحدنا لأول مرة وبعدين كل حاجة تيجى على مهلها ماشى يا قمر ؟

[size=21]أحسست بجبل أزيح من فوق صدرى وشكرت تفهم عمر ورقته المتناهية وتحدثنا طويلا طويلا كأن طوال عمرى لم أتحدث وكان أعذب حديث شعرت به فى حياتى أتكلم مع زوجى حبيبى وفتحت له قلبى وسقط حاجز الخجل منى وفتحت قلبى وأخرجت كنز المشاعر التى كنت أخبؤها من يوم ان تشكلت أنثى الى اليوم وأعطيتها الى الرجل الذى ارتبطت به ووقتها عرفت عظمة الاسلام فى تحريم العلاقات المحرمة والصحوبية والا كيف تشعر الفتاة بهذا الشلال من المشاعر الفياضة البكر لو كانت ألقت مشاعرها لهذا وذاك ووصلت الى زوجها وهى مليئة بمرارات التجارب الفاشلة ؟؟؟ ... وشيئا فشيئا سقطت الرهبة و الحواجز بيننا وتحدثت القلوب والعيون و....................... سكتت شهرزاد عن الكلام المباح................. يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 Wubيوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 Wubيوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 Wub

يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 173900 يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 173900 يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 173900 يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 173900 يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 173900 يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 173900 يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 173900 يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 173900 يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 173900 يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 173900 يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 173900
    يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 173900 يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 173900 يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 173900 يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 173900
    يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 173900 يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 173900
    يوميات سنة أولى زواج ( سارة وعمر ) !!!فهرس الحلقات ص1 173900
    [/size][/size]

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 2:22 pm