الحب الدائم

ادخل سجل وحمل احدث الاغانى والافلام

تعالوا نشيل البلاوى اليه على جسمنا طريقه الحمام المغربي بلبيت طريقتى D5463f12 تعالوا نشيل البلاوى اليه على جسمنا طريقه الحمام المغربي بلبيت طريقتى Samp2811

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

الحب الدائم

ادخل سجل وحمل احدث الاغانى والافلام

تعالوا نشيل البلاوى اليه على جسمنا طريقه الحمام المغربي بلبيت طريقتى D5463f12 تعالوا نشيل البلاوى اليه على جسمنا طريقه الحمام المغربي بلبيت طريقتى Samp2811

الحب الدائم

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
الحب الدائم

ازياء اكسسورات ديكور واثاث صور افلام

تعالوا نشيل البلاوى اليه على جسمنا طريقه الحمام المغربي بلبيت طريقتى Wael10تعالوا نشيل البلاوى اليه على جسمنا طريقه الحمام المغربي بلبيت طريقتى V7bl1f10تعالوا نشيل البلاوى اليه على جسمنا طريقه الحمام المغربي بلبيت طريقتى 1zw1au10تعالوا نشيل البلاوى اليه على جسمنا طريقه الحمام المغربي بلبيت طريقتى 65516u10تعالوا نشيل البلاوى اليه على جسمنا طريقه الحمام المغربي بلبيت طريقتى 2efj1q10تعالوا نشيل البلاوى اليه على جسمنا طريقه الحمام المغربي بلبيت طريقتى Bea2jl10تعالوا نشيل البلاوى اليه على جسمنا طريقه الحمام المغربي بلبيت طريقتى 114تعالوا نشيل البلاوى اليه على جسمنا طريقه الحمام المغربي بلبيت طريقتى 21absc10تعالوا نشيل البلاوى اليه على جسمنا طريقه الحمام المغربي بلبيت طريقتى 28s7uk10تعالوا نشيل البلاوى اليه على جسمنا طريقه الحمام المغربي بلبيت طريقتى Ngr67a10

تعالوا نشيل البلاوى اليه على جسمنا طريقه الحمام المغربي بلبيت طريقتى

love me
    love me
    المدير العام
    المدير العام

انثى

بطاقة الشخصية
    صورة:

يي تعالوا نشيل البلاوى اليه على جسمنا طريقه الحمام المغربي بلبيت طريقتى

مُساهمة من طرف love me السبت مارس 07, 2009 9:34 am

السلام عليكم

دى تجربه حبيت اكتبها ليكم
    وانا كنت منزله الموضوع ده في منتدى عالم حواء عشان محدش يفتكر انى نقلاه
    ده عن تجربه شخصيه

فائده الحمام المغربي

يفتح
    يصفي
    يشيل الحبوب يوحد الون
    مع الاستمرار عليه

مده الاستعمال

كللللللللللللللللللل اسبوع مره
    ولو انتى مش فاضيه يبقي كل اسبوعين

طريقتى اليه استعملتها

اغسل جسمى بماء دافئ في بخار طبعا علشان مسامى تتفتح

وبعد كده اجيب صابون المغربي وفيه انواع منه بس انا استخدم
    صابونه اسمها الاصيل بزيت الزيتون الصافي روعه يابنات

وهى زى العسل يعنى مش متماسكه اسيبها عشر دقائق

وبعد كده اشطف جسمى من الصابون كويس جدا

وبعد كده اجيب اليفه المغربيه وادعك ادعك ادعك لحد ما تلاقي جسمك بدئ
    ينزل منه حاجات سوده وبلاوى وادعكى لحد ما تلاقي جسمك بطل نزل منه البلاوى

بس نصيحه لو حطيتى الصابون على اليفه مش هينزل حاجه فلازم تدعكى جسمك بلصابون وتشطفيه وبعد كده افركى جسمك بليفه واليفه تكون نضيفه وتدعكى بيها

وتغسلى بعد كده جسمك بماء دافي وانا علشان فيا حبوب في المؤخره وجسمى جبت من
    عند العطار اعشاب الحمام المغربي وهى عباره عن طمى مغربي مطحون وخلطه بماء الورد

وحطيته على جسمى كله وتركته ربع ساعه ودعكته بعد كده بليفه المغربيه وشطفت جسمى بماء بارد علشان المسام تتغلق وفائده الاعشاب تفتح وتشيل الحبوب والترهل

وانا كنت مسويه مغلى قشور البرتقال واليمون حطيتهم بعديها على جسمى بعد ما جففته كويس بلمنشفه

لانه بيعمل على تنعيم وتلطيف البشره وسد المسام المفتوحه

وربي النتيجه تبان من اول مره

صفاء نعومه بياض وطبعا بدل ماتروحى مركز تجيل وياخد منك فلوس وتنكشفي كمان على وحده غريبه فا سويها لحالك احسن

يارب تجربتى تكون تفيدكم وادعوالى ربنا يرجع خطيبى بلسلامه ونتجوز

بلنسبه لبنات مصر لوازم الحمام المغربي بتتجاب من العطارين الكبار زى حراز والعطارين اليه
    في الازهر وهتلاقيها طبعا في اى مكان في مصر او عند اى عطار كبير واسعارها رخيصه

تعالوا نشيل البلاوى اليه على جسمنا طريقه الحمام المغربي بلبيت طريقتى 431-we11

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين مارس 18, 2024 9:42 pm